O nouă recunoaştere a valorii EKA. Sau despre cum piaţa generează lideri.

Autor: Ilinca Stroe

 

Se spune că cea mai eficientă reclamă este „word-of-mouth advertising”: marketingul din gură-n gură. De exemplu: te-ai dus la o mică băcănie de cartier şi nu doar că ai găsit produse bune, ci ai şi fost tratat cu amabilitate, poate chiar ţi s-a făcut o ofertă specială sau ai primit un mic cadou din partea casei. Încântat/ă de experienţa pozitivă, le spui tuturor vecinilor şi prietenilor despre mica băcănie, iar ei, fiindcă au încredere în discernământul tău, devin, la rândul lor, clienţi ai magazinului respectiv. Marketingul din gură-n gură funcţionează între egali, de la client (mulţumit) la client (nou) şi se bazează pe încrederea în recomandarea făcută de un cunoscut.

Iar pe vreme de pandemie se desfăşoară în foarte mare măsură şi online: prin comentarii, review-uri şi recenzii postate de consumatori pe pagini de Internet, pe forumuri ori pe reţele de socializare. Aceste „vorbe din gură-n gură” online sunt exact ce a început să urmărească şi contorizeze o iniţiativă de sondare a pieţei prezentă în mai multe ţări (România, Grecia, Cehia, Polonia, Italia) şi intitulată „Şoimii” („Orlové” în cehă, „Aquile” în italiană, etc.). Pe durata unui an, „Şoimii” au monitorizat menţionarea pe website-uri a companiilor înregistrate în România în diverse industrii şi, folosind un software automatizat, personal uman, precum şi o formulă de calcul pentru evaluarea ratingurilor companiilor, au alcătuit câte un clasament al businessurilor monitorizate pentru fiecare domeniu de activitate: sănătate, frumuseţe, sport, arhitectură, alimentaţie, divertisment, financiar, imobiliar, natură, turism, instalaţii, transporturi, asigurări, ş.a.m.d.

În domeniul educaţiei, pentru clasamentul celor mai  bine cotate companii au fost

  • incluse 11593 de firme,
  • scanate opiniile clienţilor de pe 776002 site-uri, inclusiv Google Maps şi Facebook,
  • şi analizate peste 810571 de review-uri.

Rezultatul? English Kids Academy (EKA) nu doar că s-a calificat printre cele doar 1000 (din iniţial 11593) de companii care au atins punctajul minim de 8 din maximumul de 10 puncte posibile, ci chiar a obţinut Distincţie datorită ratingului de 9,5 puncte, precum şi statutul de Laureat în Oraşul Bucureşti. Evaluările pozitive ale clienţilor EKA, aşa cum au fost ele exprimate în decurs de 1 an pe internet, ne propulsează ca lider de piaţă bucureştean în domeniul educaţional din întreaga Românie. Şi suntem, în acest clasament, ne mândrim să o spunem, în companie selectă: alături de co-laureaţi precum Librăria Humanitas Cişmigiu, Tiffin University Romania, Seneca Anticafe, Magazinul Muzica, Editura Medicală, etc.

Lecţiile deschise urmate de feedback, informările lunare către părinţi, sesiunile periodice de coaching cu aceştia şi mai ales #maimultdecâtengleza pe care o oferim consecvent (prin workshopuri despre parenting, prin cluburi ca Young Readers Community sau concursuri ca The Fresh Voice of EKA) – toate acestea dovedesc că merită tot efortul, toată creativitatea pe care echipa EKA o investeşte constant pentru a rămâne mereu sensibilă, mereu receptivă la nevoile clienţilor. O companie hotărâtă să îşi dezvolte continuu competenţele, în pas cu ultimele cerinţe ale clienţilor săi, promovată, iată, chiar de către aceştia drept lider în educaţie, în România. Mulţumim şi vă rămânem parteneri devotaţi!

English Kids Academy (EKA) oferă cursuri de limba engleză față în față, hybrid şi online pentru copii de 4 – 18 ani, pe întreaga durată a anului şcolar. Cursurile EKA sunt singurele din România prin care se implementează programul RULER de dezvoltare a inteligenţei emoţionale, iniţiat de Yale University. Pentru înscrieri şi informaţii, contactaţi [email protected].