ERASMUS+ KA121-ADU

Programul Erasmus+ KA121-ADU pentru IH Bucharest

În anul 2024, IH Bucharest se implică activ în programul Erasmus+ KA121-ADU, beneficiind atât de cursuri în străinătate, cât și de expertiza educațională adusă în cadrul instituției. Această participare evidențiază angajamentul instituției față de dezvoltarea profesională a cadrelor didactice și promovarea schimbului de cunoștințe și practici educaționale.

Implicațiile generale ale programului Erasmus+ KA121-ADU

Programul Erasmus+ KA121-ADU oferă oportunități valoroase pentru instituțiile de învățământ superior și organizațiile din domeniul dezvoltării umane de a colabora și de a împărtăși expertiza într-un mediu internațional. Participarea la acest program permite instituțiilor să beneficieze de resurse suplimentare, să dezvolte parteneriate strategice și să contribuie la soluționarea problemelor sociale și de mediu la nivel global.

Participarea profesorilor IH Bucharest la cursurile din Spania și Portugalia

În cadrul programului Erasmus+ KA121-ADU, 12 profesori de la IH Bucharest au fost selectați pentru a participa la cursurile organizate în Spania și Portugalia. Cursurile din Spania se vor desfășura în pitorescul oraș San Sebastian, în timp ce cele din Portugalia vor avea loc în vibrantul oraș Lisabona. Această experiență le va oferi profesorilor oportunitatea de a îmbogăți cunoștințele lor profesionale și de a experimenta diverse metode de predare și abordări educaționale.

Schimbul de experți educaționali în cadrul IH Bucharest

Pe lângă participarea la cursuri în străinătate, IH Bucharest găzduiește experți educaționali din Spania, Franța, Germania și Polonia. Acești experți aduc cu ei o bogată expertiză în domeniul educației și oferă profesorilor și personalului instituțional oportunitatea de a învăța și de a se inspira din cele mai bune practici internaționale. Prin această colaborare, IH Bucharest se afirmă ca un centru de excelență în educație și un loc de întâlnire pentru schimbul de idei și inovație în domeniul pedagogiei moderne.

Participarea IH Bucharest la programul Erasmus+ KA121-ADU în anul 2024 demonstrează angajamentul instituției față de dezvoltarea profesională continuă a cadrelor didactice și față de promovarea unui învățământ de calitate și sustenabil. Prin schimbul de cunoștințe și experiențe într-un context internațional, IH Bucharest își consolidează poziția în rândul instituțiilor de învățământ superior preocupate de inovare și excelență în educație.

ERASMUS VR4LL

English Kids Academy (EKA) a promis #maimultdecâtengleză. Pe lângă educaţie lingvistică, a oferit şi oferă educaţie pentru caracter şi dezvoltare personală. Pe lângă o limbă străină – abilităţi de viaţă. Pe lângă cursuri – conferinţe, concursuri, tabere. Acum, #maimultdecâtengleză aduce copiilor, pe lângă realitate, realitate virtuală!

Virtual Reality for Language Learning (VR4LL) este cel mai recent proiect cu finanţare europeană în care s-a angajat EKA. În parteneriat cu IH Split (Croaţia), IH Sofia (Bulgaria) şi experţi IT din Spania, proiectul:

√  potenţează experienţa învăţării unei limbi străine prin tehnologie VR inovatoare
√  le permite cursanţilor să plonjeze în medii native altfel greu accesibile
√  dezvoltă competenţele de comunicare în limbi străine
√  consolidează competenţele digitale ale profesorilor de limbi străine.

Gata pentru incursiunea fabuloasă în lumea virtuală plină de teme, oportunităţi şi surprize lingvistice? Căştile de VR Oculus Quest sunt achiziţionate deja, startul se dă în iulie 2020!

ERASMUS REMOTE THEATRE

PROIECT ERASMUS REMOTE THEATRE

Remote Theatre este cel mai recent proiect internaţional desfăşurat sub coordonarea International House Bucureşti. Proiectul este cofinanţat prin grant Erasmus+ KA2 şi se derulează în parteneriat cu British School Pisa (Italia), Jantar IH Split (Croaţia), The Hands Up Project (Regatul Unit) şi Molehill Holdings (Spania).

Teatrul la distanţă este un nou şi entuziasmant gen de teatru folosit în prezent pentru a-i ajuta pe cei care învaţă engleză să repete şi în final să joace piese create de ei înşişi pentru spectatori din întreaga lume. Teatrul la distanţă le dă tinerilor care poate n-au cunoscut niciodată oameni din alte ţări ocazia de a fi auziţi şi înţeleşi şi în afara mediului lor imediat, permiţându-le să găsească un spaţiu unde îşi pot exersa engleza, pot interacţiona spontan şi pot împărtăşi ceva din ceea ce sunt şi din ceea ce au de spus într-un context interesant şi foarte motivant.” („Un cadru pentru teatrul la distanţă”, de Haneen Jadalla, profesoară de engleză, Gaza. Articol publicat în IATEFL Voices/November 2020)

OBIECTIVE

Încadrat în categoria generală de proiecte de „dezvoltare inovatoare prin cooperare transnaţională”, Remote Theatre are drept principal obiectiv dezvoltarea şi implementarea metodologiei teatrului la distanţă în învăţarea limbilor străine.

BENEFICII

Copiii care studiază engleză şi sunt implicaţi în proiectul Remote Theatre au următoarele avantaje:

  • beneficiază de o abordare inovatoare a învăţării limbii engleze, având posibilitatea ca, indiferent de nivelul lor, să îşi împărtăşească poveştile în engleză folosind-o cu naturaleţe într-un context de comunicare autentică extrem de motivant şi memorabil
  • îşi formează competenţe interculturale prin dialog şi înţelegere, vizionând şi discutând live piese de teatru create şi jucate de alţi copii vorbitori de engleză din lume, aflând despre realităţi din alte zone ale planetei